П`ятниця, 18.10.2019, 22:53
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт учителя математики Шаповаловой

Категорії розділу
Наше опитування
Помог ли вам мой материал в работе?
Всего ответов: 47
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мои статьи

Інтерактивні принципи й підходи до організації навчально – пізнавальної діяльності учнів: теоретичні основи й практика.

Інтерактивні принципи й підходи до організації

навчально – пізнавальної діяльності учнів: теоретичні основи й практика.

 

Якщо ви турбуєтесь про інших, не дозволяйте їм залежати від себе, адже насправді ви їм не допомагаєте, а завдаєте шкоди.

Джон Максвелл

Якість сучасної освіти, тобто відповідність вимогам суспільства, визначається не стільки тим, що дитина знає і чого вона не навчилась в школі, скільки здібностями і вміннями здобувати нові знання та використовувати їх у нових умовах.

Низький рівень соціальної активності молоді співвідноситься зі слабкою активністю учнів у класі.

Дослідження показують, що не обов’язково використовувати лише інтерактивне навчання. Для навчання важливі всі рівні пізнання й усі види методик.

Інтерактивне навчання посідає між ними чинне своє чильне місце, щоб подолати ускладнення, які виникають у процесі навчання, шляхом «звернення до себе» - це шлях особистісного розвитку, оскільки саме такий шлях стає основою для самостійного існування. Ми мало працюємо з текстом, дуже рідко запроваджуємо завдання на інтерпретацію, висновки, оцінні судження, ми мало працюємо з дослідження логіки математичних тверджень і практично не звертаємо уваги на процес усвідомленого сприйняття нових понять.

Пояснення і демонстрація самі по собі ніколи не дають справжніх стійких знань. Цього можна досягти лише за допомогою інтерактивного навчання.  

Учень самостійно розв’язує певні ситуації. Треба виховувати схильність до роздумів  . Інтерактивне завдання потребує зібратися з думками, перш ніж відповідати.

Робота в парі, або навчаючи один одного чи працюючи самостійно формується відношення до навчання. Подібні форми подобаються дітям. А значить ставлення до навчання позитивне, а значить буде в майбутньому результат.

Спільна мета при роботі в групі дозволяє навчитися співпрацювати. Не спілкуватися а співпрацювати.

Більшість учнів вміють самостійно робити проекти.

Вони ще не на високому рівні, але робота розпочата, проведені анкети опитування зроблено підсумки. Ці методи роботи нам необхідні. Учням і вчителям.


Категорія: Мои статьи | Додав: Nina (12.12.2009)
Переглядів: 1539 | Рейтинг: 3.2/4
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Белый каталог сайтов Библиотека

Copyright MyCorp © 2019