П`ятниця, 15.12.2017, 01:41
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт учителя математики Шаповаловой

Категорії розділу
Наше опитування
Помог ли вам мой материал в работе?
Всего ответов: 46
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мои статьи

Статья " Розвиток творчих здібностей і критичного мисленя учнів".

Розкриття  творчого потенціалу вчителя і учнів без нових методів  навчання і виховання учнів не можливо. Екстенсивні шляхи реалізації учбових планів і програм не знаходять підтримки у медично - фізіологічних  і психолого – педагогічних висновках з розвитку творчого потенціалу особистості.

Підвищують результативність роботи сучасні підходи до удосконалення учбово – виховного процесу, які полягають у наступному:

1.Забезпечення глибокого засвоєння предмета за рахунок привабливості учбової діяльності.

2.Виконувати виховне навчання за рахунок інтеграції знань накопичених різними дисциплінами.

3.Удосконалення професійної орієнтації за рахунок розвитку політехнічної спрямованості викладання точних дисциплін, ознайомлення з проблемамиекономіки і сучасного бізнесу.

4. Формування у учнів уміння  самостійно поповнювати свої знання, озброювати  їх навичками самостійної учбової роботи в рамках різнорівневої учбової діяльності.

5.Використання індивідуальних і групових форм організації учбової діяльності, фіксування змін інтелектуальної діяльності і розвитку рис особистості, як показника  підросткової  і педагогічної  психології, теорії виховання і дидактики.

6.Фіксування змін у особистісних  ресурсах саморозвитку учнів в результаті різних видів діяльності на уроках, участь в олімпіадах, конкурсах, смотрах і т. д.

7. Обробка результатів в суспільних  і  особистісних  порівняннях , відповіднодо природних даних.

Принципи творчої діяльності і самодіяльності учнів, співвідношення із  підростковими  особливостями, розвивають і удосконалюють мотиваційну сферу, здібності і інтелект, дозволяють виявляти власне "Я”. Реалізація даних факторів проходить по трьом напрямкам:
 1.Вивчення та аналіз нахилів і інтересів особистості, забезпечення мотивації, з   урахуванням стану здоров’я для даної  діяльності.

    2.   Залучення учнів до тих видів діяльності,  які найбільше відповідають його         інтересам, нахилам,  мотивації і стану здоров’я.

    3.Забезпечення вільного вибору методів, форм і видів діяльності. Позаурочні форми роботи  дозволяють скорегувати нерівні умови урочної діяльності, де оцінка знань здійснюється по результатам учбового труда.

Учбово – виховний процес, здійснюється у поєднанні з позаурочною роботою, розкриває здібності всіх категорій учнів.

Предметні тижні дозволяють досягти учбово – виховних і розвиваючих цілей в період активного їх включення в діяльність.

Гра і експеримент.

Гра дозволяє учню розкрити і реалізувати свої данні.

Розглядаючи учнів як складну,  многомірну  і многорівневу  динамічну  особистість, за допомогою ігрових методів навчання і виховання можлива реальна психокорекція.

Проведення гри формує внутрішню свободу, розкриває індивідуальність, дозволяє дослідити чуттєву сферу. Що сприяє самоактуалізації особистості.

Предмети  математичного циклу, передумовлюють експериментальну діяльність учнів. Гра і експеримент форми проведення урочної і позаурочної роботи, при яких заохочується оригінальність і індивідуальність, складається ситуація спілкування, проявляється ініціатива, самостійність, вибірковість в способах роботи тобто складаються умови для саморозвитку особистості, добрий емоційний настрій. Вивчається цілостна особистість учня від пробелів у вихованні і відставання в учбовій діяльності до його творчо – пошукової  діяльності, дослідницького потенціалу.


Категорія: Мои статьи | Додав: Nina (18.11.2009)
Переглядів: 1494 | Теги: творчість | Рейтинг: 1.7/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Белый каталог сайтов Библиотека

Copyright MyCorp © 2017